måndag 20 september 2010

Inspirerande evenemang för företagare den 11 oktober!

VÅGA VARA STJÄRNENTREPRENÖR

NILS HOLGERSSONGYMNASIET, AULAN 
DEN 11 OKTOBER KL 8.30-16.30

Nätverket Siw bjuder in alla företagare till en dag av inspiration, föreläsningar, kontaktskapande mingel och möjlighet att lyssna och ställa frågor i en paneldiskussion med makthavare och entreprenörer i ämnet: “Hur skapas förutsättningar för företag att växa i framtiden?”

Dagens gäster är bland andra Therese Albrechtson, en av Sveriges mest bokade föreläsare just nu, tillika ung framgångsrik entreprenör som vunnit flera utmärkelser, bl a “Young Entrepreneur of the Year” i Europa och Claes Sandvig, representant från Svenskt näringsliv.


Dagen genomförs i samarbete med Skurups kommun, Svenskt näringsliv och EU-ambassadörer för kvinnors företagande.

Länk till Skurups kommuns hemsida där du kan ladda ner hela programmet. Titta i högerkanten på sidan http://www.skurup.se/1049

Anmälan senast den 1 oktober till: marie.ivarssonAfrired.se
Välkomna!

Jeanette Bohman, ordförande nätverket Siw
siw_jeanetteAlive.se, 073-626 32 32

Annika Dacke, vice ordförande nätverket Siw
siw_jeanetteAlive.se, 0768-76 24 88

1 kommentar:

  1. Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
    Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.

    SvaraRadera